Etiketter

Jag började att testa kolloidalt silver den 29/1. Tanken var att min onda hals, slemmet i halsen och tillhörande hosta skulle bli bättre av kolloidalt silver.

Jag har nu tagit denna dryck två gånger om dagen i två veckor. Det smakar ingenting vilket gjort det lätt att ta drycken, det har varit svårare att komma ihåg att ta den.

Jag har inte fått Aygria, vilket en del varnar för. Men risken att få Aygria är mikroskopisk. Det drabbade två personer per år under den tiden man använde kolloidalt silver som läkemedel på ett helt annat sätt än idag. Det är mycket större risk att träffas av blixten.

Utfallet i mitt extermt vetenskapliga test har blivit, olika!
Jag har inte längre ont i halsen och hostan är borta, men det känns fortfarande som om jag har slem i halsen.
Min onda hals och hostan kan mycket väl gått över av sig självt. Slem i halsen har jag fortfarande kvar.

Slutsatsen är alltså att kolloidalt silver inte gör att hosta och ont halsen förvärras.
Om det blir bättre ska jag låta vara osagt. Det kan trots allt ha gått över av sig självt.

Men det funkar i alla fall att rena vatten med, och göra rent sår.

 

