Etiketter

Jag har flera gånger gett mig på veganer. Orsaken är att dom förespråkar saker dom inte begriper. Dom lever många gånger i en drömvärld och sätter ideologin före verkligheten, vilket förvisso rätt många gör nu mer!

Det som är ännu mer skrämmande är att dessa grupper förepråkar att alla ska vara veganer och att djur ska ha rösträtt bla. Det får man absolut tycka, och har man aldrig förstått biologi kan man också få tro att det är på riktigt.

Om jag skriver följande: Utpressning, stöld, misshandel, skadegörelse, mordhot, mordbrand, kidnappning, allmänfarlig ödeläggelse.
Visst går tankarna till Hells Angels, nynazister, maffian eller andra organisationer som rör sig utanför lagens råmärken?
Men det är djurrättsorganisationer jag skriver om. Djurrättsaktivister är faktiskt grova återfallsförbrytare.
Av någon anledning är dessa förlåtna av samhället eftersom dom är gulliga och inte förstår bättre. Jag kan hålla med om att dom är rätt imbecilla, men gulliga? Inte mycket.
Men tack vare stämpeln som naiva  går dom under lagens radar.

Det här är ett typiskt hot mot en person som inte håller med om deras ideér. Givetvis ett anonymt hot.

12651066_3029209734573_7646016200256306372_n.jpg

Det är ingen mening att söka efter Bengt Svensson på facebook. Det är ett falskt alias.
Givetvis är hotet polisanmält.

I just det här fallet finns kopplingar till en brottsorganisation som kallar sig ”tomma burar”. Det skulle lika gärna kunnat vara Djurens rätt, PETA, DBF (djurens befrielsefront), Djurrättsalliansen eller någon liknande grupp.

Nu är det ofta samma människor som rör sig mellan dom olika organisationerna. Inte många av dom har något jobb, dom lever som regel på bidrag.
Som en av personerna sa ”jag har inte tid med något svenssonjobb, jag har viktigare uppgifter. Vanligt folk kan se till att jag får pengar via soc genom att betala skatt. Dom får skylla sig själva som inte fattar bättre”

Ett antal personer går faktiskt att klassa som terrorister eftersom dom ger sig på samhällets strukturer. Matleveranser, bönder, politiker, poliser etc
Hur som helst är det grova brottslingar och inte naiva tonåringar vi pratar om. Dom bör betraktas som grova brottslingar även från politiker, polis och media.

 

 

 

