Etiketter

, ,

Daesh hotar att skära av tungan eller döda den som kallar Daesh för Daesh.

Andra namn som Daesh kallas för är IS, ISIS eller ISIL. Dessa namn uppskattar bevisligen Daesh mycket mer.
Nu skriver jag inte det här för att jag gillar Daesh. Daesh är i mina ögon ohyra. Trots att vänsterkrafter gillar att gulla med Daesh är dom fortfarande oyra.

Jag tror att Daesh snart är ett minne blott när Daesh inte längre kan få nya psykopater att ansluta sig till Daesh. Psykopater har faktiskt en väldigt stark känsla för att klara sig själva, framförallt på andras bekostnad. Daesh lär få svårt att övertyga fler eftersom Daesh är militärt och moraliskt underlägsna mot i princip alla dom träffar på.
Daesh har vunnit mot obeväpnade gamlingar och småbarn. Men inte mot någon som faktiskt slår tillbaka.

Daesh, Daesh, Daesh, Daesh

Jag ville bara skriva Daesh eftersom jag inte gillar dom!

