Etiketter

Någonting har hänt i vårt avlånga land. Det går helt plötsligt att (nästan) prata om invandring på facebook utan att folk tittar snett på en, ok, folk tittar säkert snett på mig. Men jag blir inte kallad rasist eller annat strunt.
Jag är så tråkig att jag inte köper vad Schyffert eller någon annan komiker kastar ur sig.
Jag köper inte heller det negativa som en del påstår att invandrare för med sig.

Jag vill ha siffror på saker och ting. Det är därför jag tidigare försökt räkna på kostnaden för migrationen. Eller som man kanske ska göra i dagsläget, när går Sverige i konkurs?

Nåväl jag blir gärna övertygad om att jag har fel när jag bollar med mina siffror, men som regel blir det bara tyst. Jag tar det som att jag har rätt, tills någon bevisar motsatsen.

Förhoppningsvis går det snart att prata om migration även i Sverige utan att en del går Full Arnstad!
Nu när sossarna helt plötsligt upptäckt att det inte går så bra kan inte pressen stå och skrika rasist längre.

