Etiketter

,

Jag skriver det här eftersom jag anser att Rebecca Weidmo Uvell är en hedervärd person som gör medborgarna i detta land en stor tjänst.
Hon granskar makten och hänger ut dessa offentligt när dom missköter sig. Hennes problem har tydligen blivit att hon gör det som borgerlig. Vilket tydligen är fel?

Hon har bland annat gett sig på facket och grupper inom den extrema vänstern. Bland annat samma grupper som jag har väldigt svårt för, eftersom dom inte är för demokrati och använder metoder som skulle klassat dom som terrorister i ett mer demokratiskt land än Sverige.

Jag tänker på våldsvänstern med AFA som det tydligaste exemplet. En grupp som skulle få brunskjortorna i 30-talets Tyskland att bli avundsjuka, eller stolta.

Det som nu senast har hänt är att dessa personer inom kulturvänstern anser att människor som Rebecca är skyldiga till morden i Trollhättan. Det är ett extremt lågvattenmärke även för personer inom dessa grupperingar.
Uvell gömmer sig inte utan besvarar attacken på sin hemsida.

Den som tydligen började att elda på detta är Ayman Osman, en medlem i AFA. Eller han var en medlem i AFA.

55450279-4IRDF

Ayman Osman var en av styrelsemedlemmarna för Seppuku Media som är den ekonomiska förening Researchgruppen driver sin verksamhet genom. Samma Researchgrupp som står för ett antal grova brott i Sverige men har klarat sig eftersom dom har några korrupta tidningars beskydd.

Det finns mycket mer att läsa på Uvells hemsida där hon också tagit reda på vilka personerna är bakom dessa ”gillanden”.

Varför ger jag mig bara på extermister från vänstern? Det är för att dom är det stora hotet mot detta land i dagsläget. Dom högerextrema finns knappt, oavsett vad tidningarna skriver. I alla fall SÄPO anser att extrema vänstergrupper är det stora hotet mot demokratin.
Men dyker det upp högerextrema grupper kan jag tänka mig att angripa även dessa.

Här kommer namnen på dom som gillade detta inlägg:

55450609-30Lcp 55450614-Ytt5L 55450528-tDqkQ 55450534-nGevg 55450540-rC8DF 55450545-RHZWK 55450550-vlv2o 55450553-zn03M 55450557-FhRxd 55450563-SEiSE 55450567-aBcgv 55450604-dRhm6 55450605-9ig8g

