Etiketter

, ,

När jag skriver Fredrik tänker jag på Virtanen. Han har återigen skrivit på Aftonbladets ledarkrönika.
När jag såg att han fanns med där kände jag bara, suck! Vad är det för skruvade fantasier den här gången?

Jag blir inte missnöjd, men svagt illamående över att denna person från dom mer extrema vänstergrupperna ska få ut sina texter överhuvud taget. Jag förstår inte hur ledningen på Aftonbladet har kunnat sjunka så lågt.
Virtanen med flera hyllar våldsbejakande grupper som AFA eftersom dom tillhör ”det goda hatet”
syndikalist bejaka extremist
Han beskriver sig som vänsterradikal lila, under Gudrun Schyman.
Hellre vänsterradikal ofärgad skulle jag tro, det skulle i så fall vara anledningen att han skriver.                       JAG VILL SYNAS!

Att återigen få höra att alla rört sig åt höger, låt piskan vina osv
Jag trodde det fösvann när Sovjet klappade ihop?

Nej, Fredrik! Det är bara en liten klick i Sverige som vill leva i en diktatur, där du tydligen ingår.
Dessutom ska du inte vara så säker på att du hamnar i ”Kreml” du kan lika väl hamna i ”Gulag”
Foto: Birgitta Ohlsson

