Etiketter

Jag häcklar sveriges största tidning (sveriges sämsta tidning) eftersom jag tycker att deras skribenter är undermåliga.
Dom skribenter jag inte är så imponerade över är bland annat Fredrik Virtanen som borde hålla sig till stureplan. Skriver han om något annat blir det bara kattskit.

Vi har Alex Schulman som aldrig har varit bra i mina ögon, men med sitt inlägg om Åre-polisen börjar jag undra om han går på droger.

Åsa Linderborg är en annan av mina favoriter (ironi). Hon är en sådan fullbakad stalinist så att jag blir rädd att välrden är på väg att backa. Förutom att hon inte kan sin historia så verkar hon hämningslöst hata och önska livet ur alla som inte är stalinister. Skrämmande människa.

Det finns några andra skribenter som i mitt tycke är lite ojämna. Ibland bra och ibland dåliga, oftast det sistnämnda.

Sedan finns det ett ljus i mörkret Lena MellinJag får en känsla att hon är rätt ärlig med vad hon skriver.
Hon verkar inte heller hålla sig i den smala åsiktskorridoren och det gillar jag. Vi har alldeles för många som vill synas och gör allt för att vara politiskt korrekta.

Men frågan är om blir nedsmutsad av att skriva i ”sveriges sämsta tidning”?
Kommer hon att tas på allvar om hon hamnar i samma fack som dom andra som skriver i samma tidning? Jag hoppas det, men…

Lena gör oss alla en tjänst och byt till en arbetsgivare som faktiskt har lite moral och i alla fall försöker utföra oberoende journalistik. Din nuvarande arbetsgivare gör det inte!

