Etiketter

, ,

Världens idag farligaste terrorister kommer från skandinavien och med tanke på den mängd potentiella terrorister som finns i Sverige jämfört med våra grannländer så lär det vara. Världens farligaste och grymmaste terrorister är svenskar.

Jag talar givetvis om IS. IS har lyft grymhet till nya nivåer.
Många ansåg att nazisterna var extremt grymma, vilket dom också var. Men med tanke på den brist på empati finns det inget som slår IS.

Nu är det förvisso ett uttalande från Syriens president Bashar al-Assad som intervjuas i Expressen. Men jag tror att han har en hel del poänger i det här. I alla fall vad jag har hört.

Nu är det i och för sig synd om dessa terrorister. Det har både Mona Sahlin och Anna Kinberg Batra.
Man får inte glömma Örebro kommun som vill ”straffa/ belöna” hemvändande terrorister med ett jobb och lite gullande.

Nu är det väl bara dom som är mest påverkade av roliga svampar på vänsterkanten som tycker att det är synd om världshistoriens värsta terrorister.

Förvisso verkar många journalister tycka om svamp!

Som jag skrev tidigare när jag gjorde en riskgranskning angående terrorattack i Sverige, det är 99,9% risk att det kommer att ske.
Att dom ovanstående sk politikerna kommer att vara nedskyldiga i och med deras förnekande kommer dom aldrig själva att förstå.

