Etiketter

, ,

Fredrik Virtanen har som vanligt skrivit och försökt vända saker och ting rätt. Som vanligt har han också klantat till det.

Jag tänker närmast på detta inlägg (eller vad man ska kalla det) Jag vill inte fika…

Att Fredrik är en kommunist med stalinistisk ådra går inte att bortse från. Birro kritiserade islam och det borde han inte ha gjort. I rent diktatorisk anda fick givetvis Fredrik slag och började skriva sina kryptiska och extremt vinklade texter.

Han blir också galen för att Arpi anser SD vara mer demokratiska än V. Tyvärr har det blivit så. Nu är inte SD helt rumsrena men dom försöker i alla fall.
Vänstern vill ha åsiktsregistrering dom anser också att det liksom Fredrik är okej att försvara det ”goda” våldet. Jag tänker närmast på våldsverkarna på vänsterkanken.

Det vänstern och Fredrik försvarar är grupper som i lagens bemärkelse är terrorister. Men det bekommer dom inte det minsta eftersom det är det goda kommunistiska våldet. Jag hoppas att folk får upp ögonen för det snedvridna tänket det finns hos personalen på Aftonbladet. Jag sörjer inte om Fredrik måste söka nytt jobb.
Enligt lagen är terrorism att: Begå en handling som allvarligt kan skada en stat eller mellanstatlig organisation med syftet att: Skrämma en befolkning eller befolkningsgrupp, tvinga offentliga organ eller en mellanstatlig organisation att göra något eller att avstå från att göra något eller att destabilisera eller förstöra grundläggande politiska, konstitutionella, ekonomiska eller sociala strukturer.
säkerhetspolitik.se.

Jag måste också lägga ut Fredriks mattekunskaper som jag hittade på facebook:

”Var föreläsare på en skrivarkurs nyss. Tog bland annat upp denna text, som delats osannolika 112000 gånger nu. Tänk om jag fick betalt per klick, 1 krona per läsare, då hade jag fått nån miljon för denna. Fast å andra sidan knappt ett korvöre för andra. Så det är nog skönt.”

Varför skriver jag nu ”Stackars Fredde” samtidigt som jag hoppas att han måste sluta skriva. Helt enkelt för att han gör bort sig gång på gång och några låter honom göra det. Trovärdighet och smarta uttalanden lyser med sin frånvaro och fler kommer att uppmärksamma detta.

